GENEL BÜTÇE AMBAR
- Genel bütçe ambarından birimlerce talep edilen her türlü malzemenin ilgili memurlara teslimini sağlar, bunlar ile ilgili tüm kayıtların saklanmasını sağlar.
- Kurumla ilgili gıda maddeleri, kırtasiye, basılı evrak ve her türlü tüketim malzeme ihtiyaçlarını satın alma sürelerini de göz önünde bulundurarak temin edilmesi için ilgili birimler dağıtır.
- Hükümlülere ait iaşe bordrolarının tanzimini sağlar, tahsili için gerekli işlemleri yapar. Tahsil edilmeyen iaşe bordroları ile ilgili mevzuat hükümlerini uygular.
- Haftalık yemek listelerini ilgili yerlere astırır. Günlük iaşenin düzenli olarak çıkarılmasını sağlar.
- Genel bütçeye ait taşıt araçlarının akaryakıt ihtiyaçlarını ikmal eder ve Genel Bütçeye ait olan tüm araçların bakım ve onarımının yaptırır.
- Bina bakım-onarım işlerinin ödenek temin ve tamiratının yapılmasını sağlar.
- Demirbaş kayıtlarının tutulmasının ve TKYS ortamına aktarılması ve kontrolünü sağlar.
- Genel bütçe ödenek temin işlemlerinin takip edilmesi ve Kurumun Su, Elektrik, Doğalgaz Telefon ve diğer ödemelerinin zamanında yapılmasını sağlar.
- Kuruma ait her türlü tapu kaydı ile projeleri dosyalar halinde muhafaza eder.
Adres
Hamdibey Mh. Recep Yazıcıoğlu Sk. No:6A Ayvacık / ÇANAKKALE
Telefon
Tel : 0 (286) 712 40 01 - 02
Fax: 0 (286) 712 40 10
E-Posta
ayvacik.acikadalet.gov.tr
FAYDALI LİNKLER